Een Bijzonderleuke Webshop voor Honden en Baasjes

Silly Dog is dé webshop voor hondenliefhebbers die op zoek zijn naar iets anders dan de standaard speeltjes en snacks. Elk item is zorgvuldig geselecteerd om zowel hond als baasje een glimlach te bezorgen.

Wat maakt het Silly?

Bij Silly Dog draait alles om originaliteit. Het assortiment is samengesteld met één doel: honden en hun baasjes op een leuke manier verrassen. Denk aan speeltjes in de vorm van een ijsje, koekjes in de vorm van katten, en slowfeeders die de maaltijd tot een spel maken. Dit alles in een kleurrijke, speelse stijl die je meteen in een goede stemming brengt.
Buro Reng Silly Dog Box

Geef een kadobox – waarom ook niet?

Heb je echt een reden nodig om je hond een cadeaubox te geven? Waarschijnlijk niet. Eerste keer buiten geplast? De bank heel gelaten? Jarig? Of een ander moment dat schreeuwt om aandacht – Silly Dog stelt een persoonlijke pakket samen. Snacks voor de training? Check. Gekke knuffels voor speeltijd? Ook dat. En misschien zelfs een cadeautje voor de baas.
Buro Reng Silly Dog Tas

Doe eens wat leuks!

Silly Dog staat voor plezier, lef en creativiteit, en dat mocht duidelijk naar voren komen in zowel de naam als de uitstraling. Doe eens wat leuks! Er is al zoveel saais. De kernboodschap van Silly Dog, simpel maar krachtig!
Buro Reng Silly Dog Button
Buro Reng Silly Dog Shirt

De vraag

Ontwikkel een unieke en herkenbare stijl die zowel online als offline werkt. Het visuele ontwerp is vrolijk en uitdagend geworden met felle kleuren, speelse vormen en een persoonlijke toon. Direct herkenbaar tussen de alledaagsere concurrenten.

Likmatten & SlowFeeders

Als ervaren hondenbaasjes dachten wij alles wel gezien te hebben. Een likmat of SlowFeeder? Blijkbaar wisten we toch niet alles. Kokosnoot hondenkoekjes en gedroogde geitenlever… Geen idee dat honden daar enthousiast van worden. Er is een wereld voor ons open gegaan. Bedankt, Titia. We kunnen nu nooit meer terug naar het simpele hondenleven dat we hadden.
Buro Reng Silly Dog Cards
Heb je ook een Silly hond? Bezoek de website sillydog.nl