Met hulp van het MerkKompas wordt de communicatievraag duidelijker. We ontwikkelen de positionering, merkstrategie, naam, huisstijl en branding. Belangrijkste keuze: zoeken wordt vinden. Qua taal een kleine wijziging maar qua positionering en strategie een enorm verschil.
Naam en logo zijn in al hun eenvoud helder en onderscheidend. De letters zijn zeer leesbaar en de missende ‘e’ blijft hangen. Een simpele vormtaal is ook het uitgangspunt voor de verdere ontwikkeling van de huisstijl. Daarin speelt de stip van de ‘i’ een centrale rol. Doel is om met weinig middelen veel te zeggen. De stip, een paar kleuren en één lettertype vormen samen een beeldtaal die onmiskenbaar bij Vindrs hoort.
Vindrs heeft oog voor detail, aandacht voor jou of jouw bedrijf en weet daardoor de beste mensen en werkplekken bij elkaar te brengen. Om die verbindende kwaliteiten te benadrukken, maakte fotograaf David Vroom een serie drieluiken die steeds uit een portret, detail en context bestaan. De foto’s tonen de juiste persoon op de juiste plaats.
Misschien ervaar je het helemaal niet maar er is geen zoekfunctie op de website van Vindrs. Die is overbodig; alle onderdelen zijn helder gestructureerd en makkelijk vindbaar.