play

R en G

Met de R van Rumph en de G van Gerritsen. Pascal Rumph en Hans Gerritsen. Wij zijn geobsedeerd door ons vak. Experimenteren, verzamelen, analyseren, ontwerpen, en ondertussen veel plezier hebben. We willen de beste zijn in wat we doen. Maar wij zijn niet belangrijk. Het gaat om de opdrachtgever, nee: de opdracht.

Buro Reng Portret Hans Gerritsen en Pascal Rumph

Hans Gerritsen & Pascal Rumph

Vertel ons wie je bent

Iedereen heeft iets eigens. Al besef je het vaak niet; voor jezelf is het vanzelfsprekend. Hetzelfde geldt voor organisaties en merken. Het is ons werk om die eigenheid op te sporen. We stellen vragen en luisteren. Het is de start van onze kennismaking.   Laat zien waar je voor staat Marketing gaat op de eerste plaats over regie: over zelf bepalen wat, wanneer en hoe je communiceert. En vooral ook weten waarom je het zo doet en niet anders! Wanneer je jouw unieke identiteit claimt en uitdraagt, dan weet de wereld wie je bent en waar je voor staat. Dan ben je vindbaarder, zichtbaarder, succesvoller.
play

Voor iedereen met idealen

Omdat we veel kunnen en willen, staat onze deur open voor iedereen. Maar we houden toch het meest van opdrachtgevers met ambities en idealen, die ons inhoudelijk inspireren en met Buro Reng willen samenwerken voor het beste resultaat.   Geef richting aan je communicatie Buro Reng heeft jarenlange ervaring met branding en marketing vertaald naar het MerkKompas. Een methode waarmee wij opdrachtgevers helpen hun identiteit te versterken, positie te bepalen en richting te geven aan hun communicatie. Pas als je jezelf, je product, organisatie of bedrijf goed kent, kun je ontdekken welke plek bij jou past en welke communicatiekeuzes daarbij aansluiten. Meer over MerkKompas

Voor opdrachtgevers met idealen

We werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Passie enbevlogenheid inspireren ons en vormen voor ons een goede basis voor creativiteit. We werken o.a. voor NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Rijksuniversiteit Groningen, UMCG, Het Houten Huis.