BR Op Maarhuizen 07
BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]

Het belangrijkste gereedschap van Buro Reng is het MerkKompas. Alles wat we maken, komt via deze – noem het – ‘Reng-aanpak’ tot stand. Het is een persoonlijke manier van werken waarbij goed luisteren net zo belangrijk is als grafisch ontwerpen.

BR_Op Maarhuizen_Droom
Ons MerkKompas helpt je erachter te komen wie je bent en waar je voor gaat. Zodra dit duidelijk is, krijgt je communicatie meer kracht en richting. Het MerkKompas van Buro Reng voorkomt dat je blijft verdwalen in een woud vol communicatiemogelijkheden. Vanaf nu weet je wie je bent, waar je heen wilt en hoe je daar komt.

Het MerkKompas bestaat uit vier fasen

  1. Verkennen Wie ben jij? Wat heb je nodig? Hoe gaan we samenwerken? In deze verkenningsfase krijgen we meer inzicht in jouw communicatievraag en wordt de opdracht duidelijker.
BR Op Maarhuizen 09

2. Profileren

Via een door Buro Reng opgestelde vragenlijst en/of workshop stellen we samen jouw unieke (bedrijfs)persoonlijkheid vast. Dit gezamenlijke onderzoek naar identiteit en drijfveren vormt het fundament voor een sterk profiel.

3. Vastleggen

Nu we weten wie je bent en waar je voor gaat, kunnen we de opdracht nauwkeuriger omschrijven en de ontwerpfase ingaan. Soms zijn fase 1 en 2 al voldoende om zelfstandig verder te kunnen. Dan is het verslag van dit voortraject tevens het eindproduct.
BR_Op Maarhuizen Stylesheet

4. Koers bepalen

Samen bepalen we jouw communicatiestrategie. Zodra jij een unieke identiteit claimt en uitdraagt, ben je beter te zien en gemakkelijker te vinden. En dat leidt beslist naar meer succes.

play

We vertellen je graag meer over MerkKompas.

Neem contact met ons op