BR Op Maarhuizen 07
BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]

MerkKompas — Waarom zou ik voor jou kiezen?

Je hebt een bedrijf. Een missie. Je weet wat je doet en hoe je het doet. Maar weet je ook waarom? Waarom jij dit werk doet, waarom klanten voor jou kiezen en waarom dat ertoe doet?
BR_Op Maarhuizen_Droom
Je wilt een uitstraling die klopt en een verhaal dat blijft hangen. Maar als je niet helder hebt waar je voor staat, blijft je boodschap krachteloos. Daarom starten we niet met een logo of huisstijl. Dat zou onlogisch zijn. Eerst gaan we praten. We vragen door, net zolang tot je de kern te pakken hebt. Tot jij het zelf voelt.
    Waarom doe je dit werk? Wat drijft je? Waarom kiezen mensen voor jou?
In het begin voelt dat misschien ongemakkelijk. Maar dan vallen de puzzelstukjes op hun plek. Je hoort jezelf dingen zeggen die je nooit zo had bedacht, maar die wél kloppen. Je ontdekt waar jouw kracht ligt. En zodra dát helder is, kun je het ook laten zien. Pas dan heeft het effect.
BR Op Maarhuizen 09

Hoe we dat doen? In drie stappen.

  1 — Luisteren en de kern vinden We graven tot we bij de essentie komen. Wat drijft je? Wat maakt jou uniek?
2 — Uitdagen en aanscherpen We spiegelen en schuren. Tot jouw verhaal zo scherp is dat het blijft hangen.
play
3 — Ontwerpen en realiseren We vertalen jouw ‘waarom’ naar een merk dat mensen voelen, begrijpen en onthouden.

Wat levert het op?

Als je dit goed doet, trek je de juiste mensen aan. Je hoeft niemand meer te overtuigen, mensen voelen meteen: dit klopt. Zo groeit je merk niet alleen in zichtbaarheid, maar ook in betekenis. Vertel ons je verhaal. Dan laten wij de wereld zien wie je bent en waar je voor gaat.   We vertellen je graag meer over MerkKompas. Neem contact met ons op